Mesemadarak

A péntekre tervezett közös nemezelés igazán jól sikerült. Megismerkedtem Gabival, Szilvivel, Krisztivel és a lányával Rozival. Gabi mesélt a Meseterápia Központról, mindannyian érdeklődve hallgattuk. Utána nekiláttunk a nagy munkának!
A kis madarak egyre csak nőttek és nőttek, egyre szebbek lettek. Délutánra készültek el.Miután a lányok elmentek nekifogtam az én madaramnak, hiszen a tanítás mellett nem nagyon maradt időm alkotni, de nem is baj, mert szeretek egyedül dolgozni.
Remélem még folytatjuk!

Szilvi, Kriszti, Rozi és Gabi












Végül az én madaram




Megjegyzések

Sch Gabi üzenete…
Köszönöm Eszter, hogy minderre megtanítottál...
Mihály Eszter üzenete…
Jó volt együtt dolgozni. Ha ilyen nagy a lelkesedés, akkor be kell szereznem még gyapjút!
Hunszil üzenete…
Csodás lett a te madarad s :)))Köszönöm, hogy beengedtél egy kicsit a műhelyedbe:)Köszönöm a türelmedet és a lehetőséget az együtt alkotásra:)
Krizantám üzenete…
Hatalmas nagy élmény volt életem első nemezelése! És ezt Neked köszönhetjük!
Gyönyörű lett a főnixmadarad!

Köszönjük ezt a szép alkotói napot!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gézre nemezelt sál