Életfa

Árvai Anikó - Vetró Mihály Nemezművesség  c. könyvében található mintát használtam a kisfiam mellényéhez. A mintát előnemezből készitettem, a gyapjút magam festettem, 18  és 21 mic. ausztrál merinó gyapjút használtam.
Mióta kint élünk a természetben, azóta a moha a kedvenc növényem, szeretem a szinét és a tappintását.Számomra nagyon inspiráló.











Megjegyzések

Unknown üzenete…
Szia Eszter!
Elárulod nekem, és a többieknek, akik olvasnak Téged, hogy magát a mellényt hogyan készítetted? Persze ha nem hétpecsétes...
Köszönöm: Bea
Mihály Eszter üzenete…
Kedves Bea, sablonra készült a mellény, ugyanolyan technikával ahogyan a mamusz vagy a mobil tok készül. Nem tudom mennyire vagy jártas a technikákban,itt pár sorban viszont nem tudom leirni,mert ez egy napos tanfolyami anyag lenne. Ha érdekel nyáron majd tartok nemeztábort és ott megtanulhatod. Üdv Eszter
Unknown üzenete…
Kedves Eszter!
Köszönöm válaszod. Valahogy sejteni vélem, hogy hogyan is készülhet akkor.
Minden esetre várom a nyarat, már ezért is...
Köszi: Bea

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gézre nemezelt sál